Zur Kurzanzeige

Essays in Behavioral Industrial Organization

dc.contributor.advisorKrähmer, Daniel
dc.contributor.authorGamp, Tobias
dc.date.accessioned2020-04-22T18:05:43Z
dc.date.available2020-04-22T18:05:43Z
dc.date.issued24.11.2016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11811/6830
dc.description.abstractHow do consumers make consumption decisions if the acquisition of product information is difficult? What determines their search behavior and ultimately their choices? In three essays I examine the way in which the answers to these questions affect market outcomes and the incentives of firms to obfuscate product information.
dc.language.isoeng
dc.rightsIn Copyright
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
dc.subject.ddc330 Wirtschaft
dc.titleEssays in Behavioral Industrial Organization
dc.typeDissertation oder Habilitation
dc.publisher.nameUniversitäts- und Landesbibliothek Bonn
dc.publisher.locationBonn
dc.rights.accessRightsopenAccess
dc.identifier.urnhttps://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:hbz:5-45529
ulbbn.pubtypeErstveröffentlichung
ulbbnediss.affiliation.nameRheinische Friedrich-Wilhelms-Universität Bonn
ulbbnediss.affiliation.locationBonn
ulbbnediss.thesis.levelDissertation
ulbbnediss.dissID4552
ulbbnediss.date.accepted28.10.2016
ulbbnediss.fakultaetRechts- und Staatswissenschaftliche Fakultät
dc.contributor.coRefereeTatur, Tymon


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Die folgenden Nutzungsbestimmungen sind mit dieser Ressource verbunden:

InCopyright